Rastlös

Datum:2010-03-27   Tid:11:13:13
Jag har tråkigt, jag har ont i.. magen/ryggen något sånt, går inte att förklara. Jag måste städa. Bör ringa och väcka Tojfa.
Fan vad jag är hungrig!
Okej nej nu klagar jag mest, som vanligt. Men ja, jag ska iallafall bädda ihop sängen och kanske lägga mej och läsa, jag vet inte. Därför bloggade jag föresten inte något igår kväll. Jag hade så ont i ryggen och så att jag la mej tidigt. Eller alltså, det är som i magen, fast på sidan, ovanför ena höften. Där har jag ont!

Nåja, igår slutade jag 12, gick ner på stan, eftersom jag inte kände mej så sugen på att gå hem ifrån bibblan, vara hemma i en halv timma och sedan gå tillbaka. Så jag väntade i stan istället på att Sofia och Matilda skulle sluta. Tojfa slutade tidigare och då gick vi och tog en glass. Blåbärs glass på café piteå <3
Sen så inhandlade vi lite grejs till vår tjejkväll vi ska ha.. nästa vecka någon gång.

Och nu gick det tydligen inte att ladda upp nå bilder, datan hängde sej då jag försökte så vi skiter i det. Vi får ta dem senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback