So prov och full väska

Datum:2010-03-10   Tid:18:15:36
Nej en oj titta Elinh har inte uppdaterat på 4 dagar. Det såg ju strålande ut.
Men jag antar att ni knappast vill sitta och läsa om vad jag gör på mina engelska lektioner, eller om hur mycket jag hatar vissa lärare. *Host KP*
Såja, nu tänkte jag i allafall skriva. Otroligt nog så.. gjorde jag SO provet nu på eftermiddan på happy hour. Jag måste få säga att jag tyckte att det var jäkligt svårt. Det var många frågor som är liksom "Varför tror du fransmännen agerade si och så?" Och liksom, hur fan ska jag veta det?! Jag levde inte på 1700 talet!
Usch, nu är det iallafall bortgjort och vi får hoppas på att jag i allafall får VG. M vågar jag inte hoppas på.

Efter provet var jag så nöjd med mej själv att jag gick på RIMA och sprättade lite pengar, köpte blommor, en förvarings grej, band, papper och sånt. Då jag kom hem fick jag av helene ett sånt där sött träd som man hänger armband och skit på. Massa sött och nödväntingt.
Nu ska jag.. rolla, läsa engelska, och tyska!
Uppdaterar förhoppningsvis lite bättre hädanefter.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du uppdaterar tusen gånger bättre än mig!

2010-03-11 @ 16:00:40
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback