Lolz, @ dads

Datum:2010-05-16   Tid:18:28:41
Hello
Nu är jag hos papi. Vilket betyder att i morgon.. måste jag gå in till stan klockan 7 på morgonen för att ta bussen till skolan. Na, inte så roligt. Så äre vart enda jäkla år. Jag ska skriva och klaga!
Iallafall, idag har jag kommit överens med min bror om en sak! Vi hatar att kratta. Vi har krattat gården i tre timmar idag, och hann ändå bara typ halva gården. Jävligt jobbigt ska jag säga. Med tanke på att mamma vart sur så fort vi stod still i en tredje dels sekund och själv satt hon inne och rensade gamla fotografier. Nåväl, jag fick en hundring för besväret.
Och ja det var besvärligt.
Så nu har jag en stor fet blåsa på tummen. Stackars mej huh?
Det är skit varmt, så he blir en lång dusch för mej strax. Som lite extra salt i såren glömde jag min mp3 hos mamma. Och nu när jag har ny fräsch musik på den också!

Sitter och bläddrar runt på olika hemsidor, i jakt på snygga examens kläder. Har en bild för mej hur jag vill ha men ingen jäkla sida verkar ha sådana shorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback