Lovley lovley

Datum:2010-05-05   Tid:16:31:14
Det har kommit!
Oj vad glad jag är. Alla mina fina små saker, jísses vad nöjd jag var. Men en sak är jag fortfarande jävligt sur över! : Jag var på ica idag, och då jag betalat för något som blev 52 kronor, fick jag 48 kronor tillbaka, inga konstigheter. Men nehej då glömmer jag att stoppa ner en tjuga, eller jag missar den där han la den. Så då hittar B.O, (en gammal fritidsledare) den och bara "Nån har glömt en tjuga. Och jag kollar i min börs och visst har jag bara en tjuga, trots att jag borde ha två. Men innan jag hunnit säga nå, ryger en gammal kärring åt sej tjugan "DET VAR MIN!" Förbaskade jäkla kärring.

Tänk om jag VERKLIGEN behövde den där tjugan?! Nåja, jag ska fortsätta tjuga men behöver inte ta det här.
Nu ska jag inte handla något mer dessutom! Jag köpte scrapsaker igår också på Rima så nu ska jag.. hålla i pengarna.



Lite av vad jag beställde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback