Morron morron

Datum:2010-05-27   Tid:07:19:20
God morgon allihopa!
Är hos mamma och har internet, pretty damn nice huh?
Puh, nu har jag gjort bort två körlektioner och har en kvar i eftermiddag. Jag nöter boken och internet testen men fan dåligt det går! Måste verkligen läsa om hela boken nu igen! Men jag ska plocka kortet så det behövs.
Dock blir jag fan mer och mer osäker på ifall jag ens kommer våga köra för jag blir typ panikslagen då jag kommer i en korsning och det är bilar där!
På skolan äre piss. Sathi, Sofia, ni två vet vad det handlar om.
För övrigt saknar jag Sofia! Kommer hon inte i sommar tar jag livet av mej! Hon är liksom världens bästa!
Vet inte vad mer jag ska skriva. Så ni får en bild! Ohja ni ska få se något snyggt!


Sexy sexy, comet awards 2010 röda mattan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså är det bara jag eller börjar Bill få armmuskler?!

2010-05-27 @ 10:31:37
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Sathi

Men grr, jag håller med Sofia (a)

2010-05-27 @ 11:08:42
URL: http://cutepuppyeye.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback