Snorunge här

Datum:2010-05-07   Tid:17:04:14
Ajdå, det här med uppdateringen gick dåligt även i veckan. Suck. Amen så här är det :
I veckan har det varit hur mycket som helst. Moppekörs, läxor och jag har sovit.. inte mycket alls. Varenda natt har jag sovit dåligt och igår gick jag och la med åtta nio tiden, var helt jävla knäckt men kunde inte sova. Helt jäkla sönder stressad var jag och nu kan jag inte riktigt komma på varför. Och då jag väl somnade, så vaknade jag efter tio minuter och så höll det på hela natten. Så i morse var jag hur trött som helst så jag typ låg och grät (Vaknade 4 och KUNDE inte somna om. Det gick inte), samt så är jag så jäkla förkyld och täppt i näsan att jag knappt kan andas.
Helene envisas med att jag har feber men det vill jag inte ha. Vi ska bowla med klassen ikväll, men jag tror inte jag orkar, får se. Jag kanske kan komma och titta på, för vi brukar ha så förbaskat kul med klassen så jag vill inte missa det.
Därför har jag inte orkat. Igår fick jag som panik, för då jag kom hem klockan sju ifrån teorin hade jag inte ätit med än en macka på hela dagen (var hos tandläkaren över lunch, och mådde så illa på morgonen att jag inte åt något då), så jag var utsvulten typ, så var det dags att göra tyskan, sedan jobba ikapp i matten, läsa ut teori boken och göra minst ett test på datorn.
Jaja, jag var helt slutkörd med andra ord. Så idag stannade jag hemma, både för att jag var så trött att jag grät och för att Helene tvingade mej då hon tyckte att jag såg blek ut.
Jag har sovit, sett på tv och.. gjort ett grattis kort trots att jag inte känner någon förutom Tojfa som fyller snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback