Stan med Matilda

Datum:2010-11-22   Tid:20:34:40

Hello my little monsters!
Jag hade tänkt uppdatera tidigare men då tog jag mej i kragen och gjorde lite mer nödvändiga saker. Engelska läxan, matten, städa, osv. Jag upptäckte hur snabbt det går om man inte tar paus var femte minut! (:
Idag, efter skolan sprang jag och Matilda till bussen. Bokstavligt talat. Vi kutade. Han var på väg att fara men såg oss, som tur var. Jävlar vad vi sprang! Men men, så kom vi in till stan, jag gick och hostade också ja.. shoppade vi. Jag hade fått pengar av Helene som jag sprättade iväg (:


Lackleggings och t-shirt ifrån Gina.


Dålig bild, men det är iallafall en as snygg sko ifrån dinsko. Har kikat på liknande, men inte alls lika snygga, också hittade jag dem här och föll in löööv direkt. Jag har inte ens ångest för att jag handlat så  mycket. Hahaha, köpte också en ring, två fingers ring men den fick jag ingen bra bild på.


Kommentarer
Postat av: linneaa

Ännu ett par skor??!! jisses! hur många har du nu?? ;)

2010-11-22 @ 20:38:12
URL: http://linneaalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback