Bildbomb, kväll med Marianne

Datum:2010-10-08   Tid:18:50:49

Vääärldens bästa lärare Marianne. Så fruktansvärt söt och snäll!


Jessica och Moa


Lisa


Ida och Frida


Jessica


Paulina


Kycklingsallad


Blomman vi köpte till Marianne. Hahha, hon bara "Åh min favorit blomma! Huuuur kunde ni veta det! Har ni sett den hemma hos mej eller har jag sagt det?" Och vi typ bara... "Emh.. vi chansade" Och med handen på hjärtat var det mamma som köpt den, vi hade bara betalat (a) Bara inte Marianne ser det här, hihi !


Jag och Moa hade bakat cupcakes


Sandra och Matilda


Emelie


Vi köpte henne en choklad ask också (:


Emelie


Sen gick vi en tur i skolan, tittade på gamla klassrum och så (:


Jessica och Paulina


Frida rotar i en sexas bänk


Vårat gamla grupprum <3


Frida skulle spöa mej i luffaschack. Hahah, jag vann typ tio gånger i rad. Sen vann hon en gång och då vart det "YES! DU VART ÄGD! JAG VANN! HAHAHAHHAH! Nu lägger jag av. Man ska sluta då man är på topp!"


Sen gick hon vidare till något annat.. spel


Här leker vi med kappla


Söt Jessica


Linnea


Linnea


Uppe från vänster: Emelie, Lisa, Linnea, Jessica, Paulina, Frida, Marianne.
Nere från vänster: Jag, Matilda, Sandra, Moa, Sofia, Ida.
Liggande: Elina

Tack för en as kul kväll tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback