Prao

Datum:2010-10-11   Tid:18:04:56
Bildlöst inlägg.
Idag var det första dagen på praoen. Om jag inte nämnt det innan kan jag berätta att jag var på Ekbergs konditori, fast nere i bageriet. Det var riktigt mysigt, och det luktar så gott där nere (a)
Jag ska vara där i en vecka.
Jag har, bland annat gjort typ 150 marsipanlöv, eller något sånt, och några sylt kakor och.. sprungit upp och ner med kakorna mellan cafeet och bageriet.
På mitt papper står det att jag ska jobba mellan 08-15. Men jag fick sluta 1 idag (: åsum.
Hmm.. vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har ingen kamera. Eller ju en kamera har jag alltid men den har inget batteri. För laddaren är hos pappa. Jag får åka och hämta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback