Pyjama time

Datum:2010-10-19   Tid:19:28:40

Being cute is not a crime

Jag har redan krypigt ner i min pyjamas, ikväll väntar desperata fruar och sedan en varm säng. Jag ska sova tidigt ikväll. That's for sure.
Idag på skolan var det soft. Egentligen skulle vi ha engelska prov. Men vi skippade det för att vår lärare just kommit hem från Frankrike och inte hunnit göra provet. Sen hade vi idrott, där vi körde gatuloppet. Jobbigt men jäkligt kul. No:n var soft, och sen, sen slutade jag. Har varit på stan med Paulina Skoog. Hittade en tröja på Gina.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tar med mig min pyjamas så kan vi vara likadana :)

2010-10-19 @ 20:10:36
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback