Bildbomb: LF ARENA

Datum:2010-09-17   Tid:18:25:25

Glad Larice Marerro


Och en glad Beatrice Winberg


Ja.. en.. glad Anton Risberg?


Klassens turturduvor, Marcus Edholm och Jessica Nordsvahn


Larice och Linnea Lundberg (:


Moa Edin och Jessica Nordsvahn


Matilda Standar och Sandra Johansson


Emelie Berglund


Larice, Lisa och Emelie, då dem vunnit i 60 meter häck, och Hampus Hedquist (:

Isak stylar




Vi hade alltså friluftsdag/friidrottsdag på LF arena och ja, själv var jag inte med och sportade, utan hjälpte till i sekritariatet. Hur tråkigt som helst.

Kommentarer
Postat av: Sathi

Anton Risberg? o.o Jag hade också en i min klass från 7:an till 9:an som hette Anton Risberg!

2010-09-17 @ 18:30:51
URL: http://sathilithman.blogg.se/
Postat av: linnea ;)

jag och larice var juu klart snyggast!! ;D

2010-09-17 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback