Sjuk

Datum:2011-04-07   Tid:10:52:12
Bild från PDOL
Ja, bloggen är rätt död nu för jag ligger här och har vår alldeles älskade vinterkräksjuka. Eller magsjuka eller vad det nu är. Jag vill inte framkalla kvälkningar för er alla som läser men tro mej, jag skulle bada i en vak istället för att ligga här. Mår så jäkla illa. Jag överdoserar åksjuketabletter och alvedon plus en vätskeersättning och proteindryckar. Men det kommer upp direkt.
Inatt har jag varit upp fyra gånger och spytt och jag måste springa på toa hela tiden. Allt bara rinner rakt igenom mej. 
Jaja, nu ska jag ta sats och byta SATC disc i dvdn.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Självklart det kommer upp om du överdoserar! x)

2011-04-07 @ 15:24:54
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback