Fredag den trettionde december

Datum:2011-12-30   Tid:10:05:49
Som vanligt vaknar Elin tidigt. Big chocker there!
Idag ska jag nog läsa lite, träffa Matilda och mer vet jag inte. Ska fixa inför nyårsfirandet i morrn! Vad har ni för planer?
Ni skulle ta avstånd från både mej och Matilda om ni läste våra sms från igår (x
Ni förstår Elin och Matilda är ju gifta så hon tycker att jag är lite små otrogen emot henne, dock kom vi över det tillsammans och du är allt frid och fröjd. Bröllopsdag coming up. "Du gör det sannerligen intressant. Som tur är älskar jag dej trots det" Fick jag som svar från Erik då jag försökt förklara mitt och Matildas absolut helt lagliga äktenskap för honom (((x
Nu ska jag hoppa i duschen och sedan får vi se vad som händer... och fötter.
Elin är förövrigt på super bra humör idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback