Remember when I asked for you opinion? Yeah, me either ..

Datum:2011-12-12   Tid:20:07:24
Tumblr_lti131f2aw1r23863o1_1280_large_large
Jag vet inte riktigt om folk är medvetna om att det bara är 12 dagar kvar till julafton, jag är inte riktigt det själv! I morgon har vi bara typ 1 1/5 lektioner eller något åt det hållet. Vi har matte och sedan typ 10 minuter samhällskunskap och sedan är det luciatåg och sedan slutar vi tidigt.
Nu måste jag plugga både samhällskunskap, historia och så vart jag supersugen på iskallt vatten! Sov ju hos Matilda lördag till söndag, jag somnade dock tio och sedan på söndagen så klev vi upp kring 12, käkade frukost, hon pluggade matte, vi bakade, klädde julgranen, slog in julklappar, åt middag, spelade mario och sen kom pappa (:
Treeevligt!

Vad gör ni ikväll då ?

Kommentarer
Postat av: Lilly

Gud vad mysigt!

Ikväll spenderar jag kvällen hemma i mitt rum och spelar på min gitarr. :)

2011-12-15 @ 21:04:52
URL: http://lillysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback