Dan före dopparedan!

Datum:2011-12-23   Tid:11:24:36
Natal+-+mdmq_large
Håller på att städa nu, ska bädda rent, göra rent åt kaninen, in till stan, köpa de sista julklapparna (mamma, morfar och Erik) sedan slå in dessa, koka knäck och sedan ska jag dö. Fyfan jag är verkligen inte fräsh nu ska jag säga. Snorar och halsont, tungt att andas och allmänt hängig. Tack och lov bara att det var nu och inte för en vecka sedan, vill inte missa skolan nå.
Kan ni fatta att det är jul i morgon? Herregud vad fort det går nu. Någon riktig julkänsla har jag dock inte. Det får väl komma imorrn!
Nu ska jag återgå till det jag har att göra, bussen intill stan går 12.05 så måste iallafall hinna klar med rummet tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback