Förbannad

Datum:2011-02-19   Tid:10:27:57
Åh vad förbannad jag blir då allt ska jävlas. Nu funkar inte heller mina hörlurar, som jag fick i julklapp. Dem har lagt av på ena örat och funkar inte alls. Och eftersom det är stero ljud på dem, så försvinner halva låten? Förjävligt va? Ja då är det bara att lägga ut 500 spänn på ett par nya. Gud jag vill bara slå ihjäl någon.
Jag verkligen hatar då det är så där, att någonting inte funkar och man kan inte göra nå. Det... gud jag blir så galen på det. Vill bara skrika och kasta dem i golvet och hoppa på dem tills atomerna går i bitar!
Så, det var dagens dampinlägg.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tittat om det finns garanti? Det brukar vara sånt på ett halv år på hörlurar

2011-02-19 @ 10:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback