The sims

Datum:2011-02-20   Tid:18:50:49


Vackra huh?
Bild ifrån Sofia!

Bilden är ifrån fredags då vi såg film hos Sofia. Hade bara tänkt säga att jag suttit och nött The sims hela dagen, har gjort ett litet, trångt hus åt Carmen och jag har levt också! Ingen vill umgås med henne! Så fort man ringer till någon är det "nej jag får inte gå utanför dörren för min psykolog" Eller "Nej jag måste stanna hemma och vänta på telefonreparatören!", så hon blev typ galen för i brist på umgänge. Då adopterade hon en unge. Så känn på den era dissare! Nu är min Carmen framgångsrik läkare som tjänar 700 spänn per dag och har en liten unge!
Jag har mina stunder..
Ska lägga mej och läsa nu.
Get it? Got it? Good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback