Day 5: Best concert you’ve been to.

Datum:2011-01-06   Tid:13:16:22

Längtar tillbaka.

Självklart är det där inte filmat utav mej, utan det är taget från YT direkt.
Vi satt inte så långt fram, så det blir typ, två bilder för min del. Då man sitter och skriker med i Break away, tänker man inte riktigt på att plocka fram kameran. Det var jätte bra. Men man skämdes nästan lite över sverige, då knappt arenan var halvfull. Men vad kunde vi göra? Vi var ju iallafall där!
Skulle dem bara haft en konsert i sverige skullde den säkert vara slutsåld. Men deras senaste album fick ju inte så bra kritik så, better luck next time guys!

Det gick inte upp föränn sent nästa dag faktiskt, att jag verkligen sett dem live. Liksom jag har andas samma luft som Tom Kaulitz! Fan vad het han är. Nästan snyggare än sin bror. Liksom Tom... är så jävla charmig på något sätt. Bill är bara oemotståndligt het och helt jävla perfekt. Och då Tom står och trampar i takt i Dogs Unleashed, gah då blir det liksom för mycket! Och Georg ser jävligt bra ut har jag märkt.
Jag har redan lovat mej själv att kmr dem te sverige igen ska jag se dem. Helt klart. Kanske kan man också övertala mamma att släppa väg en till tyskland, så att man får se dem där. Visserligen lär jag inte fatta vad han säger, men man får höra de tyska låtarna!


Snodd bild ja !



(Kopierar inlägget ifrån Mars direkt efter konserten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback