Sommar!

Datum:2011-07-22   Tid:18:04:06
Nu! Har jag slutat jobba och har sommarlov i 4 hääärliga veckor innan skolan drar igång. Dock så drar Matilda till sthlm en vecka så jag blir ensam då! Dessutom åker Sofia till spanien hur länge som heeeelst så henne kan jag inte heller åka till! Jag får helt enkelt begrava mej i böcker och bra filmer!
Men till något annat så ska bloggningen dras upp nu då jag inte längre jobbar nå.
Ikväll händer nog inget, tror jag, om inte vi ska se film, får väl höra med Tia om hon orkar. Hon har varit på IKEA hela dagen! Så emh.. vad mer... ? Inget för tillfället. Det blir ett bildlöst inlägg detta men ni får lov att ta det. Ok?

Kommentarer
Postat av: Bea, the one and only!

känns som om en girlsnight borde börja närma sig, eller? :)

2011-07-25 @ 12:15:04
Postat av: Anonym

har du inga andra att vara med? :/

2011-07-25 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback