Lördag kväll

Datum:2011-06-26   Tid:14:49:50

Anna (Morbrors bästa kompis fru!) och Jenny (Morbrors fru) badar!

Jenny, och mamma!

Alma och Ally

Stafettkubb ! Hahah, det var inga rättvisa matcher. Vi kastade bort morståndarnas pinnar, fuskade och ja... hahha, tjejerna van med 2-1 emot killarna!

I löööv my new hat!

Så gick dem ner och badade igen. Här dyker Forse. (Morbrors bästa vän) Både min morbror, och hans bästa polare här då heter Andreas. Andreas Renberg och Andreas Forsman. Så alltså kallas min morbror Ea, och... ja.. Forsman kallas Forse.

Även hunden simmade

Kusinernas hund Figo!

Tjusig fläck hon har på nosen va? Det är hårblekning!

Jag och Jens spelade Dropping... något.. Minns inte vad det hette. Jag vann. 3-2

Ja vi.. spelar. Man kastar de där pinnarna och ska hamna i en speciell triangel som ligger på gräset.

Forse och Ea

Sen så slocknade hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback