Sthlm bilder!

Datum:2011-06-21   Tid:14:52:50

På Kallax i väntan på avgång!

Framme!

Glass i hamnen (:

Så promenerade vi lite kring hamnen..

... och lite till!

Så låg vi och tittade på lite Tokio Hotel

Shoppade (:

Lunch dags. Kyckling file i rödcurry och kokosmjölk på Wasabi

Sofia åt sushi. Och var tydligen glad över det!

Drog till Karlberg för att hämta nå filmer hos Sofias kompis Lotta

Var på grönan.
Det var så jäkla soft, Sofia hade sin rullstol så hon skulle slippa gå mellan tåget och spårvagnen, så inne på grönan fick vi förtur till allt. Vi gick bara fram till utgången (där man köper foto och så) och sa "Fyra personer, längst fram, två varv!" Så kom de ner och hämtade oss. Vi åkte den nya Twister säkert fem gånger, och två gånger varje gång! Det var en super trevlig tjej som jobbade där och pratade med oss. Då vi kom dit sista gången sa hon "varför sitter ni alltid längst fram? Det är mycket roligare om ni sitter längst bak! Nej nu åker ni och sen så säger jag till killarna att hålla grindarna stängda nästa gång så får ni flytta bak och åka ett var till!" Sjukt trevlig tjej! Vi slapp stå i kö över allt!

På grönan

Grönan

Super roliga Twister

Ännu mer av Grönan. Jag spelade aldrig, för jag vinner ändå inte. Men Annelie vann 3 kilo Daim, Andreas vann 2 kilo center, Alex 2 kilo Plopp och Denise 2 kilo M&M's. Mycket godis att bära hem!

Skoj!

Insane vågade jag faktist inte åka... och Fritt fall var det ingen som ville åka med mej! Fast.. på bilden är det kanonen, eller vad det nu heter. Och nej, ingen ville åka med mej så det sket jag också i!

Och alla vet att jag hatar slänggungorna så nej de åkte jag inte heller. Jag hatar de mest för att de står över vatten!

Den ljusa banan är Jetline o den mörka vilda musen. I ♥ Jetline!

Me!

Vi åt mexikanmat.... och hamburgare. Onyttig dag ja!

Söta Sofia!

Sedan shoppade vi igen, i Farsta denna gång.
Denna dag käkade vi på burger king! (dagen innan det, söndan, så åt vi kina mat, igen.)

Efter stan for vi på road trip och skulle kolla någon strand. Vi körde i en timma men hittade det inte. Så efter vår misslyckade utflykt (i spöregn) åkte vi till nynäshamn och köpte glass!

Kommentarer
Postat av: Blubbfisk

Kan du inte lägga upp bilder på vad du köpte? Och vad köpte du på the body shop?:)

2011-06-21 @ 17:19:16
URL: http://marrerome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback