Värdelöst vetande

Datum:2011-06-23   Tid:09:41:45

Bild från we ♥ it

- Jag tar inte av prislapparna ifrån kläderna föränn jag använder de första gången.

- Jag har skrivit upp vad alla CSI:NY avsnitt från s1 till s5 handlar om, vem som dör, vem som är mördaren, vad det heter, vilket nummer det har. Så jag lätt ska hitta ifall det är något speciellt jag söker.

- Jag hatar att prova jeans i affärer.

- Jag tar alltid bort det lösa omslaget i från inbundna böcker då jag läser dem, så själva omslaget inte ska skadas. Sen då jag läst klart den så sätter jag tillbaka det och ställer den i bokhyllan.

- Jag har fortfarande samma Nalle Puh väckarklocka som jag fick då jag skulle börja skolan i sexårs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback