Ritar

Datum:2011-03-27   Tid:21:37:03

Jag sitter och ritar här i min lilla ensamhet!
Och jag måste faktiskt få säga att jag var nöjd, liksom, för att vara första försöket och så.  Jag vet att bilden suger. Tagen med mobilkamera i ett mörkt rum. Inte precis några lovande förhållanden. Hur som helst.
Jag vågar inte rita dit ögon och det, det suger jag på. Då förstör jag den bara!
Bilden gör inte riktigt den rättvisa. Håret på högersida är egentligen mycket mer markerat än det där.
Nu ska jag snart gå och lägga mej. Jag har jätteont i magen! Verkligen. Usch.
Helgen har gått för fort. Jag har inte gjort ett skit. Seriöst. Sett på bio i fredags. Igår var jag hemma. Och idag har jag varit hemma.

















Kommentarer
Postat av: T o v e ♥

Vinn bloggsvar! Delta med din absolut bästa sommarbild. :-)

2011-03-29 @ 17:17:38
URL: http://diaryoftove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback