Direkt hemkommen ifrån Luleå

Datum:2011-05-28   Tid:18:51:43

Heeela dagen har spenderats i Luleå.
Tillsammans med mamma, Jens, Tim, mormor och morfar har vi jagat examenskäder. Och jag har hittat! En jätte söt klänning ifrån HM, samt skor från skopunkten. Jag ska förmodligen ha min grå/svarta kavaj till, och sen ska jag köpa nå fint halsband och armband oh så (: Jag är så nöjd så.
Jag har även köpt ett par shorts, en studentpresent till Victor som jag är så jäkla nöjd med, plus att jag nu gjort mej av med min Make Up Store oskuld! Köpte en Primer, samt en high lighter. Ibland får man unna sej, trots att det kostar skjortan! Nu kommer jag vara pank hur länge som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback