Elin uppdaterar. Wow

Datum:2011-05-01   Tid:20:58:45

Bild från we♥it
Uppdateringen har varit fruktansvärt seg. Men men. Igår var jag barnvakt med Natalie. Två stycken snorungar på 4-5 år som sprang och det är fantastiskt hur dem kan behöva just den där jädra bilen som den andre har. Jaja, jag var helt slut igår.
Idag har vi haft kalas för lilla mej som fyllde 16 i torsdags. Fick en massa pengar plus ett förkläde och en grytlapp som var hur sött som helst! För jag älskar ju att baka (:
Nu ska jag snacka lite med Yasmina som är i turkiet, lyllo henne och stackars mej som knappt får tag i henne, sen blire sängen. Har även fått av mamma, en ny snowboard med skor, plus DKNY delicious parfymen. Perfekt!

Jag hoppas ni alla hade en mysigt trevlig valbrog. Som sagt var vi barnvakt, och då vi äntligen fått dem två i säng så la vi oss och såg Knowing. Den var bra, fram till slutet då det typ vart hur mkt sci fi som helst. Not my style. Ingen film jag rekomenderar dock.
Ska försöka bli bättre på att uppdatera.
Lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback