Tisdag!

Datum:2011-05-03   Tid:16:03:20


Ja nu har Elin varit duktig nog att ha glömt kamera sladden hos sin fader. Vi får se då hon får lust att åka och hämta den men nu kör vi bilder i repris istället!
Idag äre tisdag. Soft idag var det att vi slapp idrotten. Istället såg vi någon film om livräddning och turades om att spela döda.
Sen efter skolan vare tandläkaren som gällde för min del. Inga hål, 1,5 år tills nästa koll.
Hmm.. vad mer? Jo igår hade vi kalas för mej hos mamma (ni fattar, det är besvärligt att fylla år om man är skiljsmässobarn!) och jag fick två hyllor, ännu mer pengar, massa coola  muffinsformar, en ballongvisp (!) och ett yankee candle! Och eftersom jag var hos tandläkaren nu så får inte jag äta på en timma! Och det står en tårta i kylen som liksom ropar på mej!
Och för er information kan jag säga att jag faktiskt önskat mej en ballongvisp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback