Snabb update!

Datum:2011-11-09   Tid:17:37:55



Blir bara en snabb update här för jag måste ta mej i kragen och skriva det där satans referatet! Titta Erik så duktig jag är! 
Ja, hm, idag hade vi först matte, vi fick tillbaka proven och eftersom det gått åt skogen för mej så var jag nöjd med mitt B, förvånad ja att det inte gick sämre! Sen så gjorde vi nån "labration" och skulle kolla hur mycket det kostade om kranen stod och droppade ett helt år och så vidare. Vi skulle då fört se hur lång tid det tog för kranen att droppa 1 dl. Stackar Erik som var med mej och Sanna....
Sen vare NK, då gjorde vi också en massa labrationer som innehöll julljusstakar, pepparkakor och fläktar. Sen var det brandutbildning. Rätt så drygt men inte så plågsamt.
Nu blir det som sagt att skriva referat om jeansens historia och sedan läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback