Bokbearbetning

Datum:2011-10-26   Tid:21:01:17

Bok bearbetning av I am number four på G nu. Därför måste jag ju ha en matchande bild också, right?
Jag har hunnit ungefär halva, plus att jag får lite tid i morgon att skriva men jag ska verkligen försöka få klart den nu. Vill ni veta vad jag har haft för mej så kolla Matildas blogg, länk i menyn.
Nu har vi förövrigt fixat biljetter tills på fredag: In time!
Hade sjukt kul på skolan idag, först matteprov, dock hade jag Erik och Dennis redan gjort det så vi har suttit och softat i en soffa hela lektionen. Gick dessutom tidigare och käkade, så hoppade jag över min egentliga NK lektion och gick på deras istället, vi jobbade inte så jättemycket ärligt, utan satt mest och skrattade. Jag skrev av Viktor. Sen så fick Erik för sej att ta min telefon och försöka lösa koden och sen, ja sen så var den låst i sisådär först 5 minuter, sen 15, sen 1 timma (!) Förstår ni min panik? Och sen så slutade vi så då åkte jag hem till Matilda och ja, som sagt läs resten på hennes blogg (: Nu ska jag sätta fart på mitt skolarbete här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback