Kvällsmat

Datum:2011-10-01   Tid:20:17:42
Mår lite små illa, men det är mest för att jag är hungrig så jag sitter och tvångsmatar mej själv med kyckling sallad med mango curry dressing (:
Nu är dags att läsa lite i min engelska bok. Känns helt sjukt att vi gått skola i SEX hela veckor. Det har gått så fort, men samtidigt är man som van. Men jag är då långt ifrån less än. Vi har en superbra klass. Kunde inte ha blivit nöjdare. Det säger jag bara. Det enda jag kan säga är tråkigt och jobbigt är tyskan. Jag lider verkligen igenom lektionerna. Usch varför valde jag inget annat språk? Men men, jag har ju Sanna, Linda, Viktor och Oscar att snacka med på lektionerna så det är rätt så lungt.
Historian är också lite sisådär, men jag pushar genom. Som ni sett är vårt schema så fruktansvärt slappt så veckorna bara flyger iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback