Puggdags

Datum:2011-10-05   Tid:17:19:08


Historia prov på fredag så nu ska jag sätta mej och tvinga i mej själv fakta om antiken. Inget jag ser fram emot dock rätt så nödvändigt då man valt samhälls linjen. Ibland tänker jag inte men jag skulle aldrig vilja byta.
Sen blir det till att plugga lite smått på tyska, starka verb i 4 olika tempus. Men det har vi gjort i åttan typ så det är rätt så okej.
Torsdagar är som sagt den... värsta dagen i veckan. Vi börjar dagen med tre långa lektioner : Engelska, Svenska och Tyska. Sen har vi Samhällskunskap och Historia. Det enda jag kan säga att jag föredrar är engelskan. Vi håller på att förbereda grupp presentationer om en artist eller en genre. Jag är med Paulina och Sara J.
Nej nu blir det att plugga är jag rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback