Saturday

Datum:2011-10-22   Tid:17:35:57



Veckans lördag har gått fruktansvärt fort: Vaknade (dock kring 5-6 tiden), klev upp, drog till stan och träffade Matilda, hittade massa fint där som ska upp på min lista, träffade upp Erik, gick lite mer på stan, morfar ringde och hörde om jag skulle vara barnvakt. Så nu efter att ha blivit upphämtad av en sönderstressad Ea, sitter jag i Öjebyn och passar min kusin - Ally.

Har hyrt Limitless med Bradley Cooper, måste dock vänta på att hon ska somna innan jag kan lägga mej och se den. Har dessutom klickat hem SSX tricky ifrån tradera. Kalla mej nördig men oj vad jag är nöjd!

Dessutom: Varje jul köper jag en "morfar" kopp åt min morfar. Så nu tyckte han att det var roligt att köpa en "Elin" kopp åt mej. Rätt så gullit ja (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback