GLEE

Datum:2011-09-03   Tid:12:33:41
Ni kanske inte är så intresserade av mina filmkap men jag tänker berätta ändå!
Var inne på hemmakväll i Torsdags och hittade hela första säsongen av GLEE för 99 kronor! Snacka om kap! Har sett mer än halva redan. Älskar det!
Igår hade vi jätte mysigt här. Trots att vi typ bara var halva gänget. Paulina, Ninni och Bea kunde tyvärr inte komma. Men jag, Matilda, Jossan och Micke gick till ICA och köpte tjockis mat. Så gick vi hem, och bakade choklad muffins, också så vi film och tjockade oss på muffins, oh chips med dip, oh godis o läsk och ja... Det var skoj!
Ikväll ska jag nog bara ta det lungt och se på någon film. Känner för att se SATC. Det var ett bra tag sedan jag såg den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback