California 37

Datum:2012-04-17   Tid:19:16:18

Give me and I will love you forever

Ge mej sommar, en mintgrön bubbla och ett körkort... gärna lite bensin pengar också och då är jag så jävla nöjd. Haha jag kräver inte lite va? Det där med mintgrönt är inte så jäääte noga, den kan få vara benvit eller någon söt pastellig färg (:
Jag och Matilda har pratat i telefon i 1 timma och 18 minuter och tittat på bildar på blocket. Så fatta att jag är sugen.

Har inte uppdaterat något i veckan eftersom Sofia har varit här så vi har varit rätt upptagna med att... umgås. Typ ja. Har haft superroligt och längtar tills i sommar då hon kommer hit igen! Idag började jag 9.20 och slutade 11.05. Härligt.
Måste göra NK nu, men överväger ifall jag ska gå och köpa nå mat. Men jag tror jag mej något litet istället.

Kommentarer
Postat av: Sandra

tjooo bre! asså kolla här, jag kom på att du tog ju en jäättefin bild på nyår där jag liksom slänger mig in i bilden ;) skulle du kunna typppppp skicka den till mig på någe sätt? :D om du vill alltså? skulle vilja se opa bilden bara! (A)

2012-04-21 @ 14:35:53
URL: http://sandrajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback