sjutton år och skitsnygg

Datum:2012-04-28   Tid:00:25:19
Bortse från en supertrött osminkad Elin är ni vänliga
Superjobbig vecka ligger bakom nu. Men nu väntar en superhelg. I morgon fyller jag år, så det är ju alltid ett plus. Jag ska och åta lunch med mormor i morgon, träffa Matilda såklart och sen kanske, något mer. Vem vet. På söndag ska vi till Ikea, äntligen säger jag bara, måste verkligen köpa mej en ny bokhylla och massa andra saker. På måndag är det valborg så förhoppningsvis blir det gratisbio då med världens bästa Matilda. Sen är vi ju lediga tisdag också. Härligt. Jag är så skolless att jag bara vill ha sommar nu!
För övrigt vill jag tipsa om boken sjutton år och skitsnygg av Emma Granholm. Alla som känner mej vet att jag älskar hennes böcker. Köpte denna igår och kände för att börja läsa den nu trots att jag har typ fem andra på G. Men jag har typ läst 200 sidor nu och jag är som vanligt störtförtjust. Jag kan inte riktigt beskriva en jag känner mej typ ensam och övergiven då jag läser eftersom huvudkaraktären känner sej så. Hahah så jag sitter här och blir förbannad på alla i boken! Läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback