Boskapsskötare och inget mer

Datum:2012-02-07   Tid:19:36:52


Sitter och skriver ihop en frågeställning om cowboys till historian. Det är så fult ena dagen säger vår historialärare "Vi har inte tid att se någon film nu måste vi gå igenom det här jättefort för vi har så mycket kvar att göra så vi får bara läsa igenom allt snabbt!" Och andra dagen så bestämmer hon att vi ska göra något jäkla grupparbete.
Jag ska berätta en hemlighet: Jag tycker inte om min historialärare speciellt mycket.

Jag bjuder dessutom på en bild på söta Sofia eftersom jag just bokat biljetter till Stockholm. Far den 3dje mars och kommer hem 8onde! Så taggad på att få se min lilla sjukling!
Nu ska jag dock skriva klart den där frågeställningen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mejla mig de där bilderna? (a)

2012-02-08 @ 19:33:31
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Tove

Sv; Den är det? ;-) tycker den verkar vara det ändå, =)

2012-02-09 @ 20:25:15
URL: http://tovejonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback