Colombiana - förhoppningsvis

Datum:2012-02-10   Tid:17:19:36
Colombianaposter_large
Bara jag som tycker att Zoe Saldana är sjukt lik Marion Cotillard på den här bilden?

Blir film hos Matilda ikväll. Colombiana förhoppningsvis om den finns att få tag på. Har velat se den här ett bra tag, men glömde som bort den och såg sedan på ICA att den fanns där så jag är taggad på att se den faktiskt! Det blir bara jag, Matilda, Sandra och Sofia ikväll, men det är nog bäst. Alla är helt slut efter skolan, Matilda såg ut som om hon skulle somna i omklädningsrummet. Så det blir en vanlig filmkväll (:

Idag har vi haft tyska förhör, gick super, med tanke på att jag satt bredvid Josefine, och eftersom Josefine varit sjuk och inte gjort läxan sa våran superdåliga tyskalärare "Amen skriv av ur boken då!" Så Jossan skrev av boken och jag skrev av henne. Nej men seriöst, våran lärare rättar inte ens våra läxförhör, hon låter oss göra det själva och kollar knappt på vad vi gjort, så vi kan fuska hur lätt som helst. Inte så roligt att lägga ner tid på att plugga då.
Sen var de badminton på gympan. Gick väl sådär. Svenska och sen historia. Nu ska jag återgå till mitt SSX spelande. Har fått låna ett XBOX av Jens så jag sitter och nöter SSX nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback