Road Trip

Datum:2012-02-03   Tid:21:54:41
Sedonaflg_large
Är det något jag verkligen vill göra i mitt liv så är det att åka på en road trip tvärs över USA med mina vänner! Fyfan så roligt det skulle vara. Detta förutsätter ju såklart att vi skaffar körkort, men som jag sa, någon gång i livet! Köra genom de olika landskapen i USA och käka skräpmat från New York till Kalifornien medan man lyssnar på musik och kör 20 frågor  (trots att Matilda hatar det. Det gör hon bara för att hon suger på det och jag är bäst, så det så!).
Jo, en road trip, det skulle verkligen vara något.
Då vi ändå är kring ämnet så ska jag bara uppmana er att läsa Amy & Roger's Epic Detour (Fyra dagar fyra nätter - Morgan Matson) igen. Så sjukt bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback