2 can keep a secret if 1 of them is dead!

Datum:2012-01-05   Tid:22:18:47
Tumblr_luz42gjq7n1r6k0v0o1_500_large
Dålig uppdate nu, det är lov och då jag väl reser mej upp är det oftast för att byta film i DVDn. Skämt åsido! Igår var jag faktiskt med Matilda! Och i tisdags var jag med Erik, i måndags hann jag till och med på stan och sen till Matilda. Titta lite produktiv lyckas jag vara once in i while!
Nu är det inget bra på tv, så jag ska se lite Pretty little liars, har haft ett uppehåll i det hur länge som helst av någon anledning men nu känns det som på tiden att återuppta det tittandet (:

Kommentarer
Postat av: Lilly

ÄLSKAR DIN BLGOG, TOKIO HOTEL ÄGER ): <3

2012-01-06 @ 23:14:30
URL: http://lillysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback